Jag vill ha tillbaka mitt hår!

Okej, min hårklippning blev definitivt en flopp! Har aldrig varit så missnöjd i hela mitt liv!! Det blev alldeles för kort :C Uppklippningen är bra, men längden på håret, så snart det växt ut ska jag tillbaka och klippa upp det andra så det blir som det var i våras!

Annars var frisörerna jättetrevliga och jag behövde inte vänta länge alls.

Mestadels av dagen har tillbringats med Denise och hennes barn. Först möttes vi vid Lister Platz där vi köpte bröd och sen gick vi (en välbehövlig) promenad till deras lägenhet i Groβbuchholz. Det är åtminstone några kilometer så ganska duktig var jag idag eftersom jag även tog cykeln till Marienstraβe.

Vi är rätt knäppa som åker till Hauptbahnhof klockan halv nio på kvällen för att fika xP och klockan halv tio kom vi igång i shoppingtagen! Hahaha! Affärerna på Hauptbahnhof är ju öppna jättelänge.
Den 15 oktober öppnar dom en ny shoppinggalleria bredvid Hauptbahnhof också :) Ernst-August-Galleria, det är jättestort! Till och med större än Täby centrum! ;)
Det ser vi fram emot! :)

Kommentarer
Postat av: angelica

vad kul att du läser :) jag läser din med! är det okej om jag länkar till din blogg på min?



ha en bra dag!

2008-10-07 @ 17:52:49
URL: http://jordahl.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback