Lite onödig info

ALLMÄNT...
Namn: Emelie
Längd: 160, alldeles för kort
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunhårig
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland vill jag ju till Sverige :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp!


SENASTE...
Film du hyrde: nån i somras i Sverige... har ingen aning
Film du köpte: Varannan vecka
Låten du hade på hjärnan: "Laterne, Laterne, Sonne, Mond und Sterne..."
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Ab durch die Wand, på RTL
Personen du tänkte på: Niklas


FAVORIT...
Mat: Lasagne eller potatisgratäng
Låt: Great Times Underground med Laakso, finns femtusen till men valde bara en
Sport: Uäk, får väl säga Hockey då även om jag inte har en aning om hur tabellen ser ut just nu
Kläder: Jeans
Bil: Haha, Volvo xP


SENASTE...
Bok du läste: Der Gott der kleinen Dinge
Personen du fick brev av: Sparda-Bank
Personen du fick sms av: Mona


ÖVRIGT...
Är du seriös: Det är jag nog
Vad är du allergisk mot: Mjölk ibland
Använder du hårspray: Japp, ibland
Kan du stå på händer: Nej


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt!!!!
Gillar du ketchup: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Haha, min mor och halva Torsby
Vad dansar du till: Vals, haha xP (ironi)
Stockholm är: Bäst!!!! I mitt hjärta!!!
Göteborg är: Näst bäst!!! xP Men jag älskar den stan också!!!
Kan du sjunga: Laterne, Laterne och Imse vimse spindel
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Något land i Asien, Vietnam eller Kambodja eller något
Sparar till: Teleobjektiv
Väntar på: Att åka till Sverige kanske? Nej jag vet inte...
Pålägg som gäller: ost och salami, har jag varje gång vi äter bröd till Abendbrot
Dagens dryck: Vatten.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill hälsa på dig idag! Varför måste pengar alltid vara ett problem?!?!

2008-10-21 @ 09:50:03
Postat av: Nidia

160? Är 155 så jag vet precis hur du känner dig! På tok för mkt långa människor i denna värld=P take care!

2008-10-21 @ 22:26:13
URL: http://gulletussa.blogspot.com

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback