Mli handlar på e-bay!

Hehehehehehehe, nu sitter jag och passar en trådlös telefon på E-bay xP Den är uppe i 3,5€ och går ut om 22 minuter. Hoppas jag får den! Sitter på Monas konto så hon sköter överföring och mejlkontakt med säljaren!
Wohoo!!! Då kanske jag har en telefon inom en vecka, MED telefonnummer (dock kommer Daniel hit föst om två veckor och det är han som fixar ledningen i mitt rum).

Håll tummarna nu! Fick förresten aftonbladet idag av G från Sverige. Första gången jag läser svenska nyheter på säkert en månad.
Dessutom har 18€ erbjudandet på TuiFly gått ut, så nu blir det väldigt mycket dyrare och jag ska kolla med tågen återigen, så därmed måste jag anropa kära Varegatan för ett samtal med Erik "tågvetaren" Johansson, som hjälp.

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, vad drygt att erbjudandet har gått ut då...

2008-10-09 @ 19:01:47
Postat av: Emelie

Ja jag vet, det suger verkligen!! Vi kollade idag och nu om man tar samma datum är det uppe i 120 euro, nästan 800 kronor mer! SUCK!! Så jag funderar starkt på tåg, men först måste jag prata med Erka Perka och han var inte kontaktbar idag xP

2008-10-09 @ 21:42:42
URL: http://eemmelie.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback