Nächste Halt: Berlin Hauptbahnhof

Så, imorron blir det Berlin.

G åker iväg på morgonen, jag och O åker efter, halv fem sätter vi oss på tåget för att åka mot Berlin. Jag hoppas jag har packat allting nu. 

Jag och O går till kyrkans barntimmar imorgon, äter och sen sover O lite. Efter det sätter vi oss på tåget, G möter oss på Hauptbahnhofen i Berlin. G och O stannar tills på fredag. Vad det gäller mig vet jag inte än. Antingen följer jag med på fredag eller så kommer jag hem på söndag. Just nu har jag ingen större lust att stanna kvar i Berlin. Men vi får se, jag kanske ändrar mig när jag kommer fram.

Idag har vi annars som vanligt på tisdagar varit hos A, sen har jag städat lite och varit ledig resten av dagen. Packat, pratat med Sverige och handlat lite. Jag och Denise missade varandra, men det får vi ta igen en annan gång :P


Förresten satt jag häromdan och tänkte på att det är lite ljusare på kvällarna... (Konstigt....)
Så nu jämförde jag, solen går upp här och i Torsby på exakt samma tidpunkt, men här nere går den ner 28 minuter senare!! Hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skratta lagomt... :P

2008-10-15 @ 17:08:00

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback