Stressig tisdag

Idag började tyskakursen igen och även O:s musikgrupp. Det är alltid extremt stressigt när vi ska från kursen tillbaka hem för att sen cykla iväg till Braunschweiger Platz för att åka in till skolan. Därför hatar jag tisdagar. Men nu är veckans tisdag gjord, och nästa tisdag kan jag inte åka på kursen, eftersom jag måste passa O, attans sicken otur ;)
Hade ganska kul åt O idag på bussen tillbaka, han började sjunga i bussen och det var först lite tyst. "Laterne, Laterne". Men sen började han verkligen ta i när han sjöng, verkligen vrålade där i bussen, haha!

Jag ska i alla fall snart i säng, för jag är jättetrött. Men jag har åkt på världens nackspärr! Jag orkar inte vrida huvudet överhuvudtaget! Måste göra nått åt det ;)

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback