Sverige, Sverige

Eftersom jag gärna skulle befinna mig i Sverige just nu lägger jag upp lite bilder från Sandras facebook (hahahahahaha).


Jag och vårt vackra tält i Borlänge, på Peace&Love. Vi hade typ femton lager tältduk, så inbrottsrisken var nog inte så hög eftersom vi själva knappt orkade öppna alla lager för att komma in ;P Fatta hur vi lyckades få plats alla tre med all packning där inne! :S
Ett stenkast åt vänster ligger BajaMajorna, haha. Äcklig doft, men praktiskt när man skulle på "toa". Dessutom låg "matavdelningen" bakom oss, där vid husvagnarna i bakgrunden.


Sandra, Annelie, Mirja, Jenny och jag på The Hives på P&L.


En bil som Sandra snurrade in med Lasse Stefanz spärrlinje på påskafton ^^ Haha! Höll på att vika mig av skratt när hon skrek "Ska du inte ta med dig spärrlinjen hem, Anna?"


Araben och alla hans fruar på studenten! Jag är blekast som vanligt >_<

Tyckte jag hittade många kort men det var visst inte :P Fast det kanske räcker för annars vill jag ännu mer tillbaka till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! :D:D Fy, vilka roliga minnen! Haha! XDXD

2008-10-17 @ 18:34:46
Postat av: Emelie

Jaa usch, vill till Sverige nu

2008-10-18 @ 10:47:47
URL: http://eemmelie.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, ja du :D det har de allt vart xD fast jag hoppas på fler? :)

2008-10-22 @ 11:05:35
Postat av: Anna

Lasse Stefanz ja.. Ååh! :D Hur kan man INTE tycka om dom;O (A)

2008-10-26 @ 13:49:14

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback