Tysk tv, igen

Haha, just nu kollar jag på "Der Komissar und das Meer". (har inte en blekaste aning om vad det heter på svenska, något svenskt namn måste det ju ha). Haha, så himla roligt att se Jonas Karlsson och Jacob Nordensson dubbade till tyska xD
Känns lite knäppt att se dom på tysk tv, är så van att inte känna igen någon "känd" person alls här, förutom Stefan Raab då.

Hitta Nemo går på Sat. 1 nu och efteråt börjar Rädda menige Ryan, (kul att dom sänder det på Tag der Deutsche Einheit).
Nu när de har pratat så mycket om murfallet och DDR och allt detta på den här dagen ångrade jag att jag lämnade filmen "Goodbye Lenin" hemma, jag tänkte nämlingen att jag kommer bara vilja se svenska filmer när jag hör tyska hela dagarna. Det var helt fel för nu vill jag jättegärna se tyska filmer, så gissa om jag blev glad när jag får reda på att Goodbye Lenin går på ARD ikväll :D Åhh!!! Jag kommer sitta bänkad! Lita på det :D
(Minns att jag och Niklas kollade på den, och jag förstod ingenting när vi inte hade någon text på den. Haha, och nu kollar jag på den här haha, usch.)


Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback