Grattis igen, Jenny!

Grattis igen Jenny! :) Äntligen körkort!

Imorgon eftermiddag, herregud, höll på att skriva nachmittag, jag som trodde att det verkligen inte gick att blanda språken så.
I alla fall åker familjen till Berlin då och på fredag till Sverige.

Har inte mycket planerat, men DENISE är äntligen TILLBAKA från USA. Och hon LOVADE mig att fira mig när hon kom tillbaka *blink blink*

Lagade köttbullar idag förresten, från familjen Dafgård. Det finns på Rewe :D Lyx ju xP Dock är beviset för den dåliga ventilationen i den här lägenheten bevisad, sex och en halv timme senare luktar det FORTFARANDE köttbullar!!!! Så fönster är räddningen här kan man ju säga!!

Och ja, jag tappade bort Monas nyckel. Antagligen ligger den på vägen mellan busshållsplatsen och familjens lägenhet. Eller i bussen. Eller vid Kaiserallee där jag och O går på musikkurs en gång i veckan. Blää känns inte roligt, men Mona tog det bara lugnt och sa att de bara gett oss två nycklar när de egentligen skulle ge oss tre.
Mir egal, bara de fixar det!


Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Jag vet inte om jag ska tacka eller om jag ska gråta. Ett sånt ansikte som du satt ut på mig, ja det tar tid att få ihop ett sådant. 44 år! Grattis i efterskott på dig själv. Vad jag förstår var det en bra dag. Min sambo skickade en hälsning som jag hoppas kom fram i zeit.

Vi var i Värmland i helgen. Jag hade planerat sen tidigare att åka hem till "farsan". Han är ju ensam numera och han har det rätt tungt. En gubbe som han har svårt att komma igång själv, men jag tycker han är tapper. Din farfar Karl-Erik hälsades också på. Han har också haft en pärs. Han blev rörd, mycket rörd när dotra kom hem. Det var skönt att se honom, han såg ut som vanligt. Fick också träffa resten av gänget inkl. din far och syster. Hon var glad och pratsam. Ikväll har det varit info för åk 9 på Brinell och alla var där från Varegatan utom Emil. Alla av olika anledningar. Jag för HR i Eksjö, Hanna för Medie i Nässjö, Mariette med Johan för nästa år och Otto då... för Hannas skull. Sådär ja. Kram från Schwdn. Erik

2008-10-01 @ 21:41:44

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback