En normal fredag

Nu har jag haft en heldag med O igen. Dagen idag har varit bättre än igår men...

Det är så otroligt mycket enklare att vara med O utan föräldrar! Så fort de är i närheten börjar han med sin enorma trots, som den här veckan förvandlats till extrem. Han blir totalt vansinnig och bara gråter och skriker.
När jag är ensam med honom kan jag ju ta honom i alla fall, men inte när föräldrarna är där...

Idag var vi på zoo igen och såg när shimpanserna blev matade, vi såg även gorillorna, girafferna och en hel del till. Det var ganska kul härom veckan när jag kom till busshållsplatsen vid Brehmstrasse. Då var busskuren helt plötsligt borta!! Nu verkar dom bygga en ny, den andra var gammal så jag tycker det är bra :P

Annars är det inte så mycket nytt under solen... (Varför blandar jag in latinska ordspråk?! när jag slipper?!)


Känner bara för att lägga upp lite bilder:


Ni som kommer till den här sidan från mamma och pappas kennellänk, kan ju se att det finns andra sidor av våra hundar också xP xD hahahaha!!!
Ticka fulaste hunden nånsin!!! Hahaha!!


Åh, blir det svenskare än såhär? Jennys köksfönster. Tur att jag kan tänka på att det inte ser ut så nu längre, eftersom det är höst, eller ja, det är fulare i Värmland nu än det är här nere xP hahaha!


Farmor och farfars äng i juli. Häromdan ville jag till farmor och farfar! Särskilt mycket tänker jag på dom nu när Denise morfar är sjuk! Hoppas han blir bättre snart!
Trackback