Vinterkläder i oktober

Okej, bestämde mig för att följa med till Wakitu istället, lekplatsen. Så kommer Denise och Morten dit, den ligger alldeles vid kyrkan i List. Ska bli skönt att cykla lite längre sträcka, det behöver jag :P

Det är lite roligt faktiskt... I familjen går alla omkring med tjocka tröjor och kragar på sig och jag går i mina tunna tröjor osv. Nu är alla UTOM jag sjuk xP Hahaha!!!
Men så är det alltid, de klär på barnen med lager på lager med kläder, så varje gång vi kommer in är O genomsvettig...  Jag fattar inte, nu går de omkring i tjocka jackor som jag skulle haft när vi åker skidor på Hovfjället. Och nu är det liksom slutet av oktober och det är tio plus ute. Hur ska dom inte då se ut i mitten av december eller januari?!

Annars så skulle jag gärna vilja ha min svarta vinterkappa!! Saknar den mycket!! Och mina lovikavantar som jag glömde! Saknar dom mycket men det är alldeles för dyrt att skicka ner dom. Usch, då måste jag vänta tills i december ju! Två månader till!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! :D Då skulle väl mormor vara nöjd där då :P Hon tycker ju att man ska ha långkalsonger i Augusti typ :D

2008-10-24 @ 02:45:25

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback