Zoo eller inte zoo?

Idag hände det igen, att O trillade ner från stolen. Den här gången gick det där emot lättare. Det första han sa var att makaronen hade aoua (aj på svenska, men på tyska betyder aj att man ska kappa någon snällt, därför rör jag inte ihop de orden för honom så jag säger aoua jag med :P).
Dessutom var han trött.

Jag tänkte möta Denise och hennes kompis som är här från Sverige på Zoo, men har insett att det inte är någon idé eftersom mitt kort inte gäller förrän efter klockan två, så måste jag vänta på bussen, åka dit och sen tillbaka. Jag ska jobba igen vid halv fyra.
Under den tiden ska jag försöka få kontakt med Sverige, vädra mitt rum (alltså öppna fönstren eftersom det inte finns nån ventilation) och nu kan jag ju läsa lite också.

Som sagt, fick ju pappersupplaga av Aftonbladet från i onsdags. Även om den är jättehelig så har jag inte riktigt orkat läsa den eller varit intresserad. Huvudsaken är mest att den ligger där ihopvikt på sängen ;P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback