Au-pair möte

Glömde skriva igår att jag drog iväg till Denise på kvällen för att åka med till au-pair klubben. Var inte säker på vilken station jag skulle gå av på, men jag kände igen bensinmacken ^^ Och jag hittade till hennes hus också :P Hade bara gått där en gång förut *stolt*

Denise moster (hon är au-pair hos sin moster och tar hand om sina kusiner) skjutsade oss till au-pair klubben som låg nästan vid Königsworter Platz. De flesta där var som både M, G och Denise moster sagt från Ryssland, Tjeckien och Ukraina.
Men det hindrade inte Denise från att bjuda med allihop på vår utgång imorgon ^^ Dock verkade de bara tro att vi skulle gå ute på stan eller något liknande.
Det var ett erbjudande där om en au-pair resa till Paris för 50€ 3-5 oktober och vi blev väldigt intresserade!!
Vi får nu hoppas att jag inte smittat Denise också, hon hade nämligen ont i huvudet på eftermiddagen :P Vi skulle ju ha varit på Ikea idag men det blev ingenting av det.

Till min lycka har jag i alla fall ingen feber nu ikväll! Wihoo!!

Och nu verkar ju Varegatan ha hittat min blogg också :D :P Det är så kul att läsa kommentarer från personer hemifrån som man inte visste att de läste (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh Paris..

Jag vill med !!

2008-09-06 @ 12:42:59

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback