Dörrleverans till Gross Buchholz

Känns som om jag fått ett nytt liv sen jag städade ihop sakerna på mitt rum. Inte för att det var jättestökigt (tog kanske två minuter) men det var tillräckligt stökigt för att jag skulle bryta ihop och bli deprimerad, haha.

Nu ska jag plocka ihop Denise saker och åka iväg till henne. Hon har sjuka barn, stackarn så jag får leverera till dörren. Mina öron är fortfarande igen täppta men idag känns i alla fall näsan bättre.
Jag ska ta med tågplanen till Hauptbahnhof också för att få exakta tider och priser för tågresan hem i december. Jag ska åka tåg då :D Jag älskar att åka tåg!! Då kommer jag se Skåneland för första gången i mitt liv ;P

Förresten hjälpte Mona mig med läxan igår, efter att jag försökt själv. Hade bara helt rätt på ett verb av sju, men det är ju så svårt att veta! >_>

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback