Glass i stora lass

Jaha ni, då är det september. Vem fyller år i september? *blink blink*

Jenny, Anna, Erik, Emil, *host host* jag.

Nu är man back on track och idag vet jag inte riktigt vad som väntar när O är sjuk, stackarn. Har varit borta i flera dagar nu och ska börja med en reseskildring alldeles strax, men först måste jag bara visa glassarna som jag och Denise åt igår!

Vi åt först på glasscafét på Hauptbahnhof och sen gick vi till Pizza Hut, hahaha! Gissa om vi var mätta sen?! Mådde illa efter glassen bara och sen fick Denise syna på Pizza Hut skylten "Åhh, nu är vi hungriga, vi måste ju äta någon mat också". Hon var också jättemätt om ni undrar ^^


Min glass, vaniljglass med varm chockladsås, det var grädde både ovanpå och under, men jag orkade halva övre lagret och en vaniljkula sen var jag proppmätt...


Här är Denises. Karamellbägare hette den nog översatt till svenska. När vi skulle beställa pekade Denise bara på den i listan, och kyparen, som var italiensk mer eller mindre tvingade henne att uttala vad det stod xP

Här har sommaren kommit tillbaka igen, runt 22 - 23 grader. I torsdags var det kallt och regn men på fredag blev det helt plötsligt jättevarmt igen. Känns som andra veckan jag var här, inte första när det var den fruktansvärda hettan, men under andra då det var lite behagligare.
Sommar i september är ju aldrig fel :P Särskilt inte när det är 12 grader och regn hemma

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka glassar !! xD

2008-09-01 @ 18:03:22

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback