Ikea och hetsätning!

Hjälp säger jag bara! Har aldrig varit såhär mätt i hela mitt liv!

Jag och Denise åkte ner till Ikea igår som sagt, inne på själva Ikea köpte vi ingenting, men när vi kom till "Schweden Shop" där det finns lite svensk mat, godis osv, då handlade vi som dårar!! Denise handlade för 15€!!! Hahaha!!

Eftersom jag åter igen glömt kameran så blir det Denise bilder jag lägger upp här :P


Jag på Ikea restaurangen, vi åt köttbullar, potatis och sås. Hehe, första gången på sju veckor nu! xD


De gjorde reklam för vad som fanns i Schweden Shop "Mandeltåta" hahaha!!


"Branäs" hahaha! Och det första man möts av när man kommer in på Ikea är soffan "Karlstad" xD


Schwedenshop, här handlade vi som dårar! Haha, usch jag är fortfarande mätt!!


Glad och lycklig Denise som har varit på Ikea. Vi skulle egentligen ta det här kortet framför Ikea skylten, men så såg vi bussen komma och så långt utanför stan går bussarna bara en gång i halvtimmen så vi sprang dit för att hinna med den. För att sen upptäcka att den gick åt fel håll! xD xD
Vi började gapskratta och sen fick hoppa av på nästa hållplats och vänta på bussen därifrån!

Vi åkte hem till mig och åt massor och åter massor och kollade på "Rena Rama Rolf" och en massa gamla tvklipp på youtube, kan det bli mer svenskt?! Haha! Vi glömde att gå till bensinstationen för att kolla efter Ben & Jerry glassen men jag tror jag står över det idag faktiskt...

Nu ska jag ta bussen till Denise för att gå på promenad i Eilenriede, det behövs verkligen!


För den som undrar så ser bussarna i Hannover ut såhär. Och alla bilder är tagna av Denise!


Kommentarer
Postat av: Denise

haha vad menar du med det..å alla bilder e tagna av denise:P..hahaha va det en slags diss lr;P..MOAHAHA ses snart!

2008-09-13 @ 11:19:04

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback