Inte så sjuk ändå

Var inte så illa med mig ändå ^^

Igår kväll hade jag i alla fall feber och somnade med fleecejacka, t-shirt under den, duntofflor och mysbyxor. Dessutom hade jag täcke över och frös en hel del. Sen vaknade man som vanligt några timmar senare och svettades, typisk feber sömn.

Imorse var det bättre och nu känner jag bara av att näsan kliar och bihålorna litegrann som vanligt. Går runt och nyser hela tiden ^^

Jag var till apoteket häromdan för att försöka få tabletter som liknar Ipren, som man kan ta när man har ont någonstans och inte bara i huvudet. Idiotisk som jag var sa jag att jag hade huvudvärk till tanten bakom disken så hon gav mig ju naturligtvis tabletter BARA mot huvudvärk >_> Och nej, jag vet inte vart jag fick ordet "Kopfweh" från när jag väl stod där, egentligen skulle jag ju försöka förklara men det bara flög upp ur munnen, gaaahh..
I alla fall kom jag imorse på att de tabletterna även var febernedsättande, jamen då var det ju tur att hon gav mig dom ändå xP
Förresten så frågade hon när jag hade betalat om jag ville ha vatten så jag kunde ta en tablett direkt O.o gör man så i Sverige? Har jag i alla fall aldrig upplevt!

Kommentarer
Postat av: angelica

2008-09-04 @ 22:32:20
URL: http://jordahl.blogg.se/
Postat av: angelica

svar: haha, jag kan ingen tyska sa jag fragade bara om kassörskan pratade engelska :) blir nog enklast sa. eller fraga dina värdföräldrar?

2008-09-04 @ 22:33:29
URL: http://jordahl.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback