Lata Mli

Skulle fortsätta min reseberättelse men orkade inte när jag kom hem igår, kollade på film istället och fick massor av bilder från Jenny som nu ska framkallas, iihh!

Har lång sovmorgon idag, O är på besök på Kindergarten med sina föräldrar så jag ska dit först runt elva. Denise och jag kanske ska gå med våra barn (hehehe) på Zoo. Vet inte hur det blir eftersom O dessutom har kvar en del prickar än, dock såg han inte direkt ut att må dåligt igår kväll, hehe.

Igår när jag var ensam med honom började jag dessutom prata mer tyska med honom, och hjälp vilken skillnad det blev! Det var både enklare och roligare! Tydligen förstår han inte så mycket ändå, men jag får nog ta lite mjukare övergång, vet inte riktigt hur jag ska göra... :(  Men han blir väldigt mycket lugnare och tårarna varade i kanske två minuter efter att G gått. Annars brukar det vara mycket värre kan jag säga...
Men det är så roligt när man frågar honom på tyska och man får svar och han berättar saker. T.ex. frågar jag om vi har åkt tåg och då får jag till svar "Jaa, till oma och opa" han förstår och vet jättemycket!

Lovar bilder ikväll när jag kommer hem, tog sovmorgon och filmmorgon idag :P Nu ska jag hänga upp tvätt.


Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback