München next

Nu har jag packat inför München, den här gången tack och lov bara en ryggsäck! Så otroligt skönt att slippa dra på en väska! Om en och en halv timme ska jag gå härifrån till S-bahnstationen som ligger vid Aldi och sen åker vi till flygplatsen därifrån.
Jag tror observera tror, att vi flyger med Air Berlin. Ja, observera verkligen att jag inte vet, och att jag inte heller har frågat vilket flygbolag vi flyger med!
Mitt flygintresse håller verkligen på att dö ut, om jag är glad eller ledsen för det vet jag heller inte.


Här är i alla fall beviset att de riktigt stora planen inte alls flyger över Torsby, för då ser contrailerna ut såhär. Och det gör de inte i Värmland. Trodde det var något allvarligt fel på planet när det såg ut så xP

Det märks verkligen att det har varit mârten den här helgen, för ungefär hälften så många som normalt har läst, haha.

Har bara packat med det allra viktigaste nu, vägrar ta med någonting "ifall att". Det blir bara att jag inte använder det.

Här är lite bilder från min och Denise promenad igår, i Eilenriede.




Det var faktiskt lite kallt igår, det blåste och kändes ganska höstigt. Det som ligger på marken är dock inga höstlov, för det såg ut så i juli när jag kom hit också...


Vi hittade en övergiven fotbollsplan där det inte blåste och det var ganska varmt där. Efter det här kortet sprack Denise byxor! xD
Vi solade och en gammal tant kom fram och sa "Har ni ingen balkong där hemma ni kan sola på".
Fotbollsplanen var ju helt övergiven?! Det är dubbelt så många som kan se mig sola här, än där mitt i skogen...

På onsdag kväll kommer jag tillbaka, tills dess får ni ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Erka på Varegatan

Guten tag Emelie! Jovars! Väder, hockey, mârten, Torsby vs Mûnchen, dä va' möe saker på en gang. Men det är väl så när hösten kommer, då går vi in i våra hus och kryper ner under fleece-pläden kolla på Idol m.m. Det som får oss att lyfta ändan från den platsen är just det du nämnde ovan. I alla fall för mig. Det var en underbar men kylig dag i Småland igår. En tocken där dag när lufta ä hög å dä "lufter" gôtt. Det händer mycket runt dig nu och det är kul att höra om alla evenemang du drar runt på. Jag känner igen det från de gånger jag varit ute och rört mig. Det kan vara svårt att landa sen, när du kommer hem. Men glöm inte då att vi alla har vår lilla vardag och den kan vara enkel men det är just det som är nyckeln till ett bra liv. (tror jag) Kram från oss alla/ Erik

2008-09-14 @ 12:23:19

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback