P3!!

Sitter och lyssnar på mitt älskade P3!! På datorn, men det är ju inte samma sak som på radion! Buhu, det är nog det enda jag för tillfället saknar med Sverige då...
Och möjligen kundservicen i affärerna... Hellre att det går lite saktare och trevligare! Kassörerna tar alltid nästa kund innan den andra är klar, det stör mig så fruktansvärt! Ahh!

Idag handlade jag en t-shirt och tröja på H&M. Hade inte nog med pengar när jag väl var framme vid kassan >_> Hurray! Fick springa till bankomaten. Just det, bankomater i Tyskland ja. De är sällsynta, men där de väl finns är det femton bredvid varandra ungefär... Dessutom måste man tänka efter vart man tar ut pengarna, tar man ut på en annan bank än sin egen kostar det typ 2€ suck.

Idag passade jag O mellan halv nio och halv tio sen har jag varit ledig tills nu (: Var inne och fikade på World Coffee. Det ser ut som Starbucks fast det heter inte det ^^
(Åh nu kommer svenska nyheter, det var länge sen jag hörde det :P)

Få se vad jag och O hittar på nu i eftermiddag, blir säkert lekplatsen. Fast O är lite snuvig och hostig.
Jag har min årliga känning av bihålorna, slipper tydligen inte det här heller.

Ironiskt, första gången sen jag kom hit som jag lyssnar på svenska nyheter live. Och då berättar de om en gruva i Niedersachsen som hotar att rasa!! Hahaha!!!
Okej det kanske inte är så kul då för det hotar tydligen grundvattnet här, och det ser faktiskt lite gulaktigt ut har vi tänkt på... Hmm...

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback