Pannkakor, jaa!

Nu ska jag iväg och handla lite, funderar på att plocka med lite av Denise saker, hehehaha ^^

Ska handla ingredienser till pannkakor, det ska jag göra ikväll har jag bestämt mig för! Så länge sen! Dessutom ska jag till biblitoeket för att försöka hitta mina "studieböcker". De delade ju aldrig ut några igår ;)
Har läxa att böja några fjuttiga verb, visserligen inga verb som jag kommer ha nytta av när jag pratar med O, men jag kan säga att om jag hade det i läxa i våras skulle jag ha skrattat mig lycklig. Men det är ju första gången så vi får väl se om det blir värre imorgon :P

Vet inte varför jag inte handlat färskvaror förut... Har bara inte blivit av, bröd naturligtvis men inte mjölk osv.

M berättade vid frukosten imorse (jag äter frukost här, men när de åt) att när de var i Stuttgart skulle M och O gå till bagaren på söndag(!!!!) morgon för att handla bröd. På andra sidan gatan hade en gammal man gått och M sa till O
"Titta, där går en gammal man, bäst vi skyndas oss så vi hinner före" (Han syftade på att de aldrig kan bestämma sig i affären). Då hade O börjat ropa till honom: "Gamla mannen!! Gamla mannen!!!" och samma sak när de var inne i bageriet och M ville bara sjunka genom golvet! Hahaha!
Vi kom in på det idag eftersom allt som jag, G eller M gör tillsammans med O går inte att hålla hemligt eftersom han berättar allt :P Han är nämligen väldigt bra på att prata och berätta.

Nu är jag ledig tills på lördag eftermiddag eftersom G och O är i Diepholz. Opa fyller år. Jag sa till G när de gick "Hälsa till Oma och Opa" hehe, känns som mina Oma och Opa också ^^

Det är så roligt att vara med O, idag är mitt vänstra öra helt igentäppt och det sa jag till M (han föreslog naturligtvis att jag skulle till doktorn, haha!!). När jag och O byggde lego ville han, O alltså, helt plötsligt se i mitt öra sen sa han "Örat gör ont" sen stack han fram huvudet på sned och sa "Emelie farbror doktorn". Sötis!!!!

Jetzt muss ich los.

Kommentarer
Postat av: Amanda

pannkakorna smakade bättre än hemma!! :D

2008-09-10 @ 15:19:22
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback