Perfekt regnväder

Just nu mer eller mindre regnar det. Eller är i alla fall så fuktigt i luften att allting är blött, mulet och kallt (men jo, jag har ändå fönstret öppet nu, hahaha!).
Men det är perfekt för allt jag måste göra idag, läxor och städa rummet. Kanske läsa boken jag har börjat med eller försöka ta mig igenom avsnittet av Grey's anatomy som gjorde att datorn mer eller mindre kraschade.
Denise är ju i USA nu, tråkigt för mig, roligt för henne ;) Dock har hon förlängt tiden här så hon stannar i ett år!! :D

Jaja, nu måste jag börja med de tyska adjektiven. Men först, som vanligt, innan jag klarar av att sätta mig med läxor måste jag bädda sängen osv, annars får jag panik xP

Kommentarer
Postat av: Erik Johansson

Hej igen!

Vill bara påminna oss om att vi snart blir äldre. Jag på onsdag och du på fredagen om jag inte minns fel. GRATTIS! Nu ska jag bryta mig in under köksgolvet så att rörmokarjvl äntligen kan se till att få in elementet. Vi har väntat./erik

2008-09-22 @ 19:24:45

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback