Städdags tillsammans med P3!!

Åh nu är jag så glad, har fått två högtalare till datorn av G, så nu sitter jag här och lyssnar på Christer och Morgan på P3! Åh vad jag har saknat det!! Då kan jag lyssna på Morgonpasset med Olle och Martina imorgon!! Lycklig!!!



Var tydligen ledig ikväll (: Ska nog åka in och fylla på min mobil med pengar, men först ska jag städa lite här, byta sängkläder osv. Dessutom ska jag försöka strukturera och verkligen bestämma vart sakerna har sina platser. För jag HATAR att jag inte har en bestämd plats och ibland ser det ut hur som helst här inne och då får jag total panik!!! Jag HATAR stökiga rum! Allt ska stå på sin plats ^^
Men jag ska i alla fall börja med att inte äta frukost eller mat i mitt rum, utan i KÖKET, det är nämligen det det är till för ^^ hehe.

Och förresten Denise, så åt Basco upp en av dina kakor idag ^^ Mona skulle lägga in en tvättad t-shirt i mitt rum och på de två sekunderna det tog hann han äta upp ett xP Fast det gör väl inget om du börjat på din nyttiga vecka nu, eller hur var det nu igen? ;P

G berättade dessutom idag att jag var lycklig som inte var med till Stuttgart xP Det hade tydligen varit hemskt, särskilt hos O:s farmor. Ska inte lägga ut någonting om henne här, vad som hände, det var ganska kul men G och M kunde inte sitta och skratta när de väl satt där. När de kom därifrån sa M att det var sista gången de hälsade på henne, haha!
Men jag kan ju lätt avgöra att hon väljer katten framför sitt enda barnbarn, det är ju sorgligt egentligen!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahaha så han käka mina kakor haha fy satan;P..jo den där nyttiga veckan alltså:P..jag lyckades ju inte för Rickard e sjuk och jag va inne hela dagen och det blev lite glass:P..men vad händer ikväll?skicka sms om du fyllt på pengar vetja:D

2008-09-09 @ 09:44:08

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback