Tröttis

Okej, vet inte varför men är så fruktansvärt trött idag!

Har ju inte haft O någonting idag eftersom min bakning (naturligtvis, det är ju jag) drog ut på tiden. En och en halv timme, jaaa, en och en halv timme för en simpel äppelpaj!!!!
Fast då räknas det ju visserligen in att jag fick cykla till Aldi mitt i baket för att köpa smör som var slut. Vad är smulpaj utan smör, haha.
Och den första rubriken som kommer upp när jag klickar upp welt.de är "Smör från Aldi och Plus innehåller många fler tarmbakterier än andra smör". Tack! Ni kunde inte ha väntat tills imorgon kväll istället?

Men den här gången var det inte jag som klantade det med bakningen i alla fall (förutom att smöret tog slut då...) men M glömde kvar den i ugnen i fem minuter så nu har jag gjort en bränd äppelpaj xP

Och på tyskakursen idag kände jag bara för att packa ihop mina saker och ta tunnelbanan hem. Blääääää! Och inte blev det bättre av att jag vet att jag missade middagen tillsammans med Sverigegrannen som fyller år idag. Buhuu!
M och G var ledsna för att de hade lyckats boka in det på samma dag, och jag fick slänga i mig någonting innan jag skulle iväg på den där hemska kursen.
Sverigegrannens fru och barn är på Filippinerna nu, de åkte dit igår eftersom hans fru kommer därifrån. Så han var ensam på sin födelsedag, stackarn.

Jaja, imorgon är det min dag, har redan fått ett brev från farmor. Nej jag har inte öppnat det men jag känner igen hennes handstil ^^

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback