Tyskakurs och au-pair träff

Ska strax börja steka upp sista pannkakssmeten jag har kvar från igår. Om en halvtimme måste jag åka härifrån till tyskakursen. Tråkigt att tyskakursen och au-pair träffen är på samma dag :( Men jag ska försöka hinna iväg i alla fall.

Jag åkte upp till Denise idag och lämnade sakerna, hon var hemma med R som hade feber. Vi funderade ett tag på att åka till Ikea eftersom hans feber inte var så hög. Men vi valde att åka ner till Lister Platz istället för att äta. Det var nog tur för R blev jättehängig och åt inte så mycket av makaronerna och köttfärsåsen (jag och Denise åt lasagne).
Vi försökte muta honom med glass också :P

Jag åkte tillbaka hem, och var dödstrött av någon anledning. Har sovit middag och snart ska jag som sagt åka iväg. Nu vet jag ju i alla fall var kursen är, och även vart au-pair träffen är. Hoppas jag hinner.

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback