Webbkamera!

Jaaa!! Äntligen!!!

Dagens räddare är Daniel, Monas kille! Han är här över helgen och idag plågade jag mig in till Saturn för att köpa en webcam och när jag kom hem fungerade det inte på datorn.

Det stod att om jag installerade den skulle operativsystemet krascha och en massa annat. Jag var så arg att jag nästan grät för att det inte fungerade. MEN det beror på att jag är sjuk. Och jag är verkligen sjuk för jag ramlade i tunnelbanan två gånger >_> Det var skitmycket folk och jag ramlade in i en annan tjej först och när jag stod vid dörren ramlade jag åt andra hållet. Det har dock sin förklaringar 1. Jag är sjuk 2. Tunnelbanan bromsade/svängde precis de tillfällena, naturligtvis... Gläähh

I alla fall installerade hjälpte mig Daniel att installera det och det verkade inte vara några som helst problem att allt var på svenska (han är ju tysk). Han bara klickade och klickade och sen fungerade den (naturligtvis :P)

Så nu har jag i alla fall webkamera! Liten och praktisk är den också (: :P

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback