Kyla?

Då är man tillbaka i Tyskland då. Men idag börjar min kära farbror och hans vänner bila ner till detta land. Och inte vilken plats som helst, utan Hamburg! Dessutom en avlägsen plats norr om Wolfsburg, alltså inte alls långt härifrån! Hoppas att jag kan sätta mig på tåget och träffa de där galna gänget, haha!

Jag har sovmorgon nu, och på radion imorse sa dom "Idag blir det kallt i Niedersachsen, runt noll grader".
Haha! Dom har inte kännt vad kyla är! Då skulle de ha varit med när vi gick hem från Hans-Erik på nyårsnatten i -18 grader!!! DET var kallt, och det kändes som minst -25.
Men nu när det är så varmt här kan man ju klä på sig och ta en promenad ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

HejHej! Nuär jag hos min bror och firar Agnes på hennes 3-års dag :D Jag måste bara fråga, mötte jag dej på nyår? för jag läste på din blogg nu att du oxå var hos hans-erik då... :P Nu är det tårtdags :P Ha det bra! /emma

2009-01-05 @ 15:52:07
Postat av: Jenny

Ja, det var kallt det, att gå alltså... burr.. Men nu är det däremot milt här, det känns som det skulle vara mars eller nåt.

2009-01-13 @ 17:34:51

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback