Wittingen?

Skön start på arbetande, jag är ledig på torsdag och lördag! Då passar det ju dessutom bra att Kenneth kommer ner. Typiskt att de är i Stralsund på torsdag och i Wittingen på lördag, det ligger ju långt ute på landsbygden, haha! Fast det går tåg dit så det går garanterat nått RB tåg som man kan åka med på Niedersachsenticket, älska Tyskland på den punkten!

Och ja Emma, vi mötte varandra på nyår, hahaha!! xD Vi möttes på landsvägen utanför han hus när du och Jan-Åke skulle gå dit, jag vinkade och ropade på dig men du hörde nog inte, hahaha! Såg du inte att det var jag, Jenny, Sandra, Jennie och Emelie? Hahaha!!  xP
Vi gick till Leksbrôten då (inte bygdegården som du sa, den ligger på en helt annan plats, haha) så det var ju synd att ni inte stannade kvar :(


När jag ändå pratar på nyår kan jag ju lägga in en bild också, en timme innan tolvslaget!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att läsa din blogg igen , hoppas resan gick bra. Tråkigt att vi inte hann träffas mer än några minuter, tycker jag ialla fall. Heja Rögle! De vann över HV ikväll. Kramar Annelie

2009-01-06 @ 00:01:25
Postat av: Anonym

2009-01-06 @ 00:40:48

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback