Jag lever jag också...

Borde verkligen uppdatera nu efter allt som har hänt...

Usch, tack och lov gick allting bra, och trots att det är som det är så har jag överlevt dagarna, en i taget. Precis när det hade hänt skulle jag ha ganska mycket ledigt, mamma och pappa skulle komma hit och nu har jag precis varit ledig i en och en halv vecka till, så det har funnits tid att återhämta sig och förstå vad som har hänt. Det har verkligen varit jobbigt, ändå kanske jag hade tur som var här nere och inte hemma...
Usch... Men det gick bra!!! Nu hoppas vi bara på det bästa för dig Martin!

31 juli åker jag hem då slutar mitt au-pair liv. Efter ett år... Vad som händer därefter återkommer jag med :P

Det jag ser fram emot allra mest när jag kommer hem är att, träffa Martin, kunna sitta i skogen HELT ensam, utan att NÅGON annan människa går förbi under tiden (går ju inte här, finns ingenstans att gå utan att någon annan är där, så i fortsättningen tänker jag inte säga ett ont ord om tyskar som semestrar i Sverige), och BADA!!!!! Allra helst på Esbjörn med Jenny och Sandra :)
Sen allting hände har jag kommit på hur mycket jag saknar er!!! :) Men snart kommer jag hem, och då blir det 20-årspartaj!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tänkte faktiskt också söka lite bara för att lixom men jag gjorde aldrig det. Känner lite som du att jag är rädd för att börja plugga igen... Vet inte helt 100 vad jag vill plugga och jag vill inte ångra mig!

Vaddå skit-värmland?! :P Jag älskar värmland!! Sen vann ju Färjestad SM-GULD :D Vart i värmland bor du?

Midsommar är verkligen inte någon speciell "högtid" för mig. Firar den alltid på olika sätt! Så det gör verkligen inget om man missar en :P

Ha det! :)

Kram

2009-06-18 @ 23:52:10
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Nidia

Gytt att höra att det är bra med dig!:)

O välkommen hem sen när du nu kommer! Take care!

2009-06-20 @ 21:16:49
URL: http://gulletussa.blogspot.com
Postat av: susan

Jag blev nominerad veckans blogg hos febb.blogg.se!

kan du gå in och rösta på mig :) Skulle betyda meeest <3

2009-06-23 @ 00:05:07
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Memmie

sv; haha jaa! I velen igår kvæll! usch, tænk att man badar och simmar med såna dær:o

2009-06-25 @ 12:58:53
URL: http://kawokaw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa jag fattar inte för jag äter typ mer nu än innan jag åkte hit :P

10 kilo är ju sjukt mycket!

2009-06-26 @ 16:01:42
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback