Knäckt axel...

Inatt somnade jag och Amanda till Beck som gick på tysk tv. Klockan fem vaknade vi av att hon rev ner mitt vattenglas, hehehe. Efter det vaknade jag av ett knastrande ljud och att min nacke gjorde fruktansvärt ont!
Men jag sov så djupt att jag somnade om, men nånstans kände jag varje gång jag rörde mig att det gjorde ONT ONT ONT.

När jag vaknade "på riktigt" halv åtta orkade jag knappt sätta mig upp, knappt gå eller göra någonting alls. Amanda fick hjälpa mig med nästan allt och jag gick stel som en pinne.
Vi var nere hos bagaren och åt frukost och sen gick vi upp igen. Jag satt och grät för det gjorde så fruktansvärt ont!!

Hos M och G bäddade de ner mig med en filt, värmeplatta, bok, vatten och saker att äta. Kändes som jag var döende ett tag. T.ex. kom M med filten och sa "så att du inte fryser, meine Liebe" hehe!
På kvällen kom M och G:s granne Lothe ner, han är ortoped och gjorde massor av konstiga saker med mitt huvud och nacke. Det gjorde SÅ JÄVLA ONT!!! Men nu känns det som om han drog rätt nånting i nacken.

Det gör fortfarande jätteont och är det inte bättre imorgon kväll är det bara att åka till läkaren. Lothe gav mig dock smärtstillande och Voltaren. Och M var JÄTTENOGA med när jag skulle ta dom, var nästan som att han inte trodde på mig att jag inte skulle ta dom,hehe.

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Min mamma (och jag) flyttade men jag ville inte byta skola. Så det är därför min mamma och hennes sambo bor i en annan stad. I början pendlade jag men sedan blev jag gravid och tillsammans med Hampus och då orkade jag inte pendla när jag lika bra kunde bo hos honom.



Jag är ledig nu eftersom jag fick förvärkar och fick åka in till sjukhuset. Pluggar hemma istället, passar på att vara hemma hos min mamma nu när jag är ledig.



Du kan nog inte förstå hur stor min mage är nu. Som en fullgången. Det är inte så lätt att gå i skolan. Men ska försöka kämpa. Bara några få veckor kvar ju.



Du låter arg. Får man fråga varför?

2009-05-12 @ 21:41:43
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: Granis

Wilma ville skämma ut mig på dagis idag haha, när vi klädde på oss så stod dom andra barnen brevid och var avundsjuka på att dom inte fick gå hem, då börjar typ wilma försöka brotta ner mig och skrattar som en galning, hon brukar va skitlugn på dagis annars, och sen står alla barnen och säger "Wilma rooolig" haha knäppis.. Vilka bloggar menar du? jag läser inte så många bloggar så dom har jag nog missat.

2009-05-12 @ 22:34:13
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Granis

Wilma ville skämma ut mig på dagis idag haha, när vi klädde på oss så stod dom andra barnen brevid och var avundsjuka på att dom inte fick gå hem, då börjar typ wilma försöka brotta ner mig och skrattar som en galning, hon brukar va skitlugn på dagis annars, och sen står alla barnen och säger "Wilma rooolig" haha knäppis.. Vilka bloggar menar du? jag läser inte så många bloggar så dom har jag nog missat.

2009-05-12 @ 22:34:13
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det var gott :D

Jaa jag har också blivit helt besatt av Sveige och allt som har med Sverige att göra ;) Så fort jag ser en svensk flagga och så fort jag ser att det står sverige nånstans tar jag kort på det! Det är ju inte okej att älska Sverige när man befinner sig i Sverige så man får passa på att älska det lite mer när man är utomlands!

När jag såg en bil här ha Sweden på registreringsskylten så blev jag jätteglad och alldeles varm inombords :P

När kom du till USA? Själv kom jag hit den 4 augusti och åker hem den 17 augusti :) Min nedräkning har också börjat!

Ha det!

2009-06-18 @ 00:32:10
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag visste ju att du är i Tyskland men jag vet inte varför jag skrev USA :P menade ju självklart när du började jobba som Au Pair!

Va skönt att du vet vad du ska göra efter att du är klar med Au Pairandet :) Själv har jag ingen anning jag ska väl ta dagarna som kommer! Vet att jag inte vill börja plugga än iaf... Ska nog försöka lite jobba på dagis när jag kommer tillbaka till sverige. Jag kommer från Sthlm så det finns ju rätt mycket möjligheter! Vart kommer du ifrån?

Kram

2009-06-18 @ 15:35:58
URL: http://amandabragee.blogg.se/

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback