Currywurstmuseum is the shit!

Kommer mer uppdatering ikväll, nu är jag bara hemma en snabbvisit för att äta mellan skolan och DDR-museét som är skolans utflykt i eftermiddag. Jag och Tanja och förhoppningsvis någon mer följer med, hehe.
Jag hoppas för mina leders skull att vi inte ska gå ända dit! I mina ögon är det långt (ligger bredvid Berliner Dom) och mina leder pallar nog inte det efter gårdagens vandring i Berlin!!

Och att slippa S-Bahn så länge de inte går kan jag nog glömma, innan 2010 kommer det inte gå några pendeltåg!! Hur himla idiotiskt som helst!! Gaaahhh!!


Fick skratt anfall idag när jag hörde att det finns  ett currywurst museum i München! Dit borde Denise åka, hahahahahahaha!!

Bilden  tillängnad Denise:


Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback