In Berlin gelandet



Nu har jag landat i Berlin, okej, det är visserligen ett dygn sen, men bättre sent än aldrig (vilket inte är helt omöjligt när jag skriver).
Är dödstrött, men jag ska beskriva Michael Jackson på tyska, så de andra ska lista ut vem han är. Och sen ska jag nog iväg på "Stammtisch" på skolan ikväll.
Eller ikväll, rättare sagt om 55 minuter, jag som håller på att somna redan nu...
Fast sova kan jag ju göra inatt.

Skolan är jättefin och jag har varit inne i Berlin med en tjej från Slovenien som heter Tanja, jättekul tjej, vi hade mycket att prata om!
Finns många svenskar där, men den här gången är inte min första prioritet att umgås med svenskar, kul att ha kompisar nån annanstans ifrån!

Kommentarer

Skriv en rad här så blir jag glad! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback